Nu är det kört!

Förkylningen har varit riktigt jobbig,
speciellt i natt.
Jag hostade hela natten och sov i princip ingenting,
inte ens Mucoangin hjälpte.

Jag har aldrig känt så här innan när jag varit sjuk,
Kimmy trodde imorse att jag hade fått svininfluensan,
men nej, det tror inte jag
(grejen är den att jag har inte varit ett dugg rädd för den,
för är du frisk i övrigt, utan andra sjukdomar så är det ingen fara,
men sen hörde jag att nån som insjuknat har astma,
vilket jag också har, men nej...)
Jag tror det är en vanlig förkylning bara,
eller möjligtvis början till lunginflammation,
för det har jag aldrig haft innan.

Som tur var fick jag sova några timmar nu imorse,
efter att Kimmy gått till jobbet,
så lite sömn har jag fått ändå..

Aja, status just nu är iaf:
ont i halsen/lungorna, förkylning och liiiite feber

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0