Long time, no see

Blev som sagt klippning igår
och kom fram till att jag faktsikt behöver färga det snarast möjligt,
syrran får ta och göra det
(jag vet inte hur många gånger jag har fått färga hennes så nu är det payback på det)

Sen gick jag lite på stan, kollade runt lite för att fördriva tiden tills Jonas kom,
sen blev det fik och skitsnack på Bjärnors,
efter det gick vi och gjorde stan osäker, haha.
Körde till ÖB och kollade, hittade lite smått och gott, mest gott, haha
och sedan vidare till Donken.
Det var lika trevligt som alltid, synd bara att vi träffas så sällan,
så nästa gång får det inte dröja så länge.
Det blir ju inte att vi ses på nyår som vanligt för någon hade bokat upp honom hela året,
så bara för det bokade jag honom hela nästa år och tre år framåt ;)
Ja, vi får se hur det blir med det.

Idag blir det K-stad och CV-workshop,
måttligt road känner jag mig av det.
Jag har liksom redan allt sånt fixat,
så jag vet inte vad jag ska göra.
Aja, det löser sig väl det också hoppas jag.
Sen ska jag få tid till mitt första möte hos jobbcoach idag också
(och jag hoppas verkligen det, för annars vet inte vad jag gör, det är så dåligt strukturerat det här ibland så jag vet inte vad, dessutom tycker jag att filialen i Hlm ska "öppna" snart så att jag slipper dra till k-stad varje gång, med tanke på hur lite pengar jag får så vill jag helst slippa att lägga ner alltför mycket pengar på att ta mig dit)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0