It don't take long 'til the sharks attack

Det blev Carbonara till middag igår,
fast med färska svampinjoner istället för konserverade,
mycket godare kan jag ju säga
(förutsatt att du då tycker om champinjoner ;p)
Dock blev det inget ommöblerande,
men det får vi väl börja med ikväll då, om vi hinner.
När Kimmy kommer hem vid fem ska vi raka vägen ner till Netonnet i Malmö
och köpa en TV. Det blev en LCD iaf
och det blev det ljudsystemet Kimmy ville ha så det får vi i slutet av veckan nångång,
imorgon eller på fredag, gött.

Imorgon är det också jobbjakt i Kristianstad, hurra (not)
Vi ska inte ens leta jobb till oss själva utan till alla andra,
de snackade också om att om man inte hittade något jobb
så skulle man kanske överväga studier,
dvs kortare studier på 1-2 år.
Hmm, nejtack, jag har precis suttit bakom skolbänken i 2 år och tagit lån,
jag tänker inte dra på mig mer av den varan
och jag tänker definitivt inte sätta mig bakom skolbänken igen på ett riktigt bra tag,
om ens alls...
Jag vill tjäna pengar, inte låna dem!

På kvällen blir det B-löv och hem till Sara,
skulle dit på något som innebar att vi fick gratis ansiktbehandlingar,
och det säger man ju inte nej till, haha

Idag blir det lite nedpackande av böcker och filmer,
för de ska ju som sagt byta plats med varandra
och så tänkte jag att om jag hinner och orkar kan jag städa lite i byrån ute i hallen...

Lämna ett avtryck
Postat av: Thessie

svamp är det godaste som finns :D

vet du om det kostar att läsa upp betyg på kom-/flexvux?

2009-09-24 @ 01:10:25
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0