I love you so much I hate you

Hände inte särskilt mycket mer igår än att Kimmy kom hem
och påstod han hade köpt en 58 tumsTV,
haha, jo, eller inte.
Testade lite fram och tillbaka med olika alternativ till hur vi skulle ha det med de nya sakerna, men kom inte fram till något vettigt egentligen.
Vi ska iaf möblera om ikväll,
flytta in allt som har med TV att göra till kontoret och
allt i kontoret ska in i vardagsrummet,
även om jag egentligen inte vill ha det så *suck*
menmen...

Jag har somnat riiktigt tidigt nu de senaste två dagarna,
mellan kl. 21 och 21.30 varje kväll,
jag vet inte vad det är med mig,
om det bara är att jag är trött just nu
eller om det har med hösten att göra, brukar bli rätt trött då,
jaja, det löser sig väl det också...

Vädret i övrigt,
nu känns det som höst,
det blåser, det regnar emellanåt och ibland behagar solen titta fram.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0