Sen senast

Igår hände det inte så mycket,
var i stan en snabbis och fikade med T från Mary Kay,
gick inom Videomix på vägen hem för o se om det fanns nån film jag ville ha,
hittade någon inom 2 för 199:-kategorin, fast det blev fem filmer för 199:- istället =)
Sen fixade jag i bokhyllorna här ute,
fast jag har mest bara lagt upp böckerna där för att slippa alla pappkassarna på golvet.
Både jag och Kimmy somnade framför C.S.I NY,
så vi missade båda vem som var mördaren,
lite irriterande...

Idag blir det klippning *äntligen*
har inte klipptmig sen mitten av maj eller nåt,
så det behövs verkligen.
Ska se om jag hittar någon färg också
och om jag kan fixa nån som färgar det åt mig utan att behöva ta tåget till Lund,
fast det är inte prio ett just nu.
Efter det blir det fika med Jonas,
vi har inte setts sen nyår så det är ett tag sen...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0