And they covered up the sun, until the birds had flown away, and the fishes in the sea, had gone to sleep

Kom hem för kanske en två timmar sen,
jobbjakten var ju måttligt givande.
Jaja, nu har man gjort det iaf.
Ska in igen på onsdag för workshop,
och då ska jag få tid för ett individuellt möte också
(som jag egentligen skulle fått idag, men tydligen inte, jaja)

Kimmy och jag åkte som sagt ner till Malmö och Netonnet igårkväll,
det var inte alls svårt att hitta dit, bara raka vägen iprincip.
Kimmy konstaterade att vi har en mil närmare till Burlöv center än till Väla
så vi hade lika gärna kunnat köra ner dit än upp till Väla för att shoppa.
Det var faktiskt trevligt med en liten roadtrip, det är sällan vi gör såna,
var en massa skoj och skratt =)
Kom fram iaf och upptäckte att det var två kvar *puh*
kommer ut i bilen och ska lägga in den, som tur var fick den plats precis
hade Kimmy valt den som var en "storlek" större hade den inte fått plats.
Sen hem igen, bära uppför trappan, fick stanna 2 gånger,
jag har verkligen problem med min kondis *illa*
Men iaf, det var riktigt mysigt.

Ska fortsätta plocka ner alla saker,
så att Kimmy kan flytta runt med allt senare ikväll,
för som sagt ska jag ju ut till B-löv och få en gratis ansiktibehandling hos Sara =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0