There's no way I can help you out, you don't know what it's all about

Kom hem igen från Kristianstad vid 11-tiden,
det var inget särskilt långt möte,
vi fick kartläggningsmaterial och skriva i ett papper där vi berättade
inom vilka områden vi söker samt av vi först och främst vill ha hjälp med.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva på den andra punkten,
för jag känner inte precis att jag behöver så mycket hjälp med min intervjuteknik,
visst, jag kan få tips och så, men jag menar, jag har blivit kallad till 4 intervjuer (5 om man räknar med den jag gjorde hemma hos min förra arbetsgivare) och jag har fått 3 av de jobben och det fjärde hade jag fått om det inte varit för skolan.
Jag känner inte heller att jag behöver någon hjälp sådär direkt med mitt cv för det har någon redan kollat över åt mig.
Så jag skrev helt enkelt att jag ville komma ut i arbetslivet igen,
på ett eller annat sätt. Det är ju därför jag är där.
Sen skulle vi in igen på torsdag för en så kallad "Jobbjakt",
låter ju ruskigt spännande, eller inte,
menmen, det var obligatoriskt så jag kan inte göra så mycket.

Igårkväll blev Kimmy och jag bjudna på grillat hos svärmor, mycket gott =)
Kimmy rökte vattenpipa för första gången, bara för att Eddie tjatade på honom om det,
sen ville Kimmy att jag skulle prova, men jag ville inte.
Idag skulle Kimmy inom Eks efter jobbet och fixa med ljussystemet,
tror han skulle inom OnOff också.
Jag har tänkt lite på det här med att möblera om också,
vilket vi måste göra när han köpt alla grejerna,
men Kimmy vill att vi ska flytta in allt som har med TV att göra på kontoret
och sen flytta ut kontoret i storarummet,
som då blir kombinerat kontor och matrum.
Jag hade någon anna tanke med det,
får se vad han säger om det...

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

happ, vad kul att svärmor bjöd in mig på grillat :(



haha nej jag menade inte själva spyan men att se kimmy full, kan inte se det framför mig riktigt

2009-09-21 @ 18:18:40
URL: http://granisa.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha! fyfan vad skoj :P

jag hade kunnat betala för o se det, du skulle skickat ner han i källaren och sagt att han bodde där :P

2009-09-21 @ 19:08:10
URL: http://granisa.blogg.se/
Postat av: Thessie

Det var as-lääääskigt och jag är inte den som är den. det läskiga var att temperaturen sjöng asfort, typ 4 grader på fem meter och sara tittar bak på mig och vi tänker exakt samma sak.



ja, jag har träffat henne en gång och hon snackade om spökeriet uppe i gräsabygget och den natten vi hade snackat om det så satt jag uppe på natten ensam och tittade på tv. så hör jag att andreas går där neranför trappsteget vid fåtöljerna du vet och går in i soffan som står i ena hörnet och jag bara "är du vaken?" så är det tyst så säger jag hallå än en gång sen springer jag in och lägger mig. riktigt obehagligt

2009-09-22 @ 11:55:43
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0