'cause I'm using you, you're using me

Det har varit ganska lugnt hela helgen,
hittade inte på något speciellt,
snackade skit med Sara i några timmar,
som vanligt, haha
Mitt i alltihop kommer Kimmy hem
och säger att han vill ha pastagratäng som jag gör till middag,
så det blev en liten inventering av produkter i skafferi och kylskåp
och sedan drog Kimmy o handlade,
nån timme senare blev jag sjukt sugen på Ben & Jerry,
och jag fick ju inte följa med när Kimmy stack första gången
så jag fick honom till att köra mig till MAxi för att köpa godis och sånt.
Blev chips med dippa, läsk och
Ben & Jerry's Caramel Chew Chew, för den hade jag inte provat än =)
Som tack för detta köpte jag Kimmys godis (marabou, Gott & Blandat och Bilar)
Vi kunde lika gärna ha bjudit hem för det blev hur mycket mat som helst,
menmen, då har vi middag för ett par dagar.
Kollade film också, blev Hangover, som faktiskt var rätt rolig =),
en film som är typ som Dude, where's my car, fast inte fullt lika korkad eller overklig
Sen kollade vi/jag på sista halvan av Forrest Gump

Idag har det inte heller hänt så mycket,
vi blev bjudna på middag hos UB,
skinkstek med potatis och jättegod sås med paprika och lök i,
mkt gott var det =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0