Tjugonionde oktober tvåtusennio

Idag, en vanlig torsdag.
Imorgon, lite kvalitetstid i Lund.

Ska äta lunch med pappa idag,
ska ringa och påminna honom snart.

Det ser faktiskt ut att bli en ganska fin höstdag, frisk och kall, men fin.
Lite variation till det regniga vädret vi har haft nu den senaste veckan.

Det är ganska mycket som snurrar i mitt huvud nu och mitt hjärta är kluvet.
London lockar, men jag kommer att sakna allt jag lämnar så enormt mycket.
Jag förstår hur Emma kände sig innan hon åkte.

Kimmy sa igår att det kanske är bäst att jag börjar sälja av lite av mina prylar,
mitt svar: Är du galen (eller om jag altenativt sa att han var dum i huvudet)!?!?
Då får jag ju börja om på ruta ett igen när jag kommer tillbaka!
Det pallar jag inte med. Och för vilka pengar sen?

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0