The Studio

Syrran ringde igårkväll och sa att jag skulle följa med henne till Malmö i slutet av december,
och ha med mig tre ombyten.
Ja, hon hade fått erbjudande om att vara modell för en dagpå The Studio i Malmö
(det som ganska många varit på nu, jag har själv en sådan inbjudan som jag inte tagit ut än).
Så ja, vi ska dit.
En sak är säker, jag ska ha gått ner iaf 5 kg tills dess
och håret ska vara nyklippt och nyfärgat, annars blir det inget bra
(de skulle nämligen inte fixa håret utan bara mejken).

Jaja, det blir säkert bra.
Det kostar ju inget heller, mer än de bilder jag väljer att köpa,
och de blir billigare per bild om du köper fler...
Får se hur det blir, blir kanske inte nöjd alls...

Lämna ett avtryck
Postat av: syrran

Fick veta idag att fotona kostar över 300 spänn o hon som hade rekommenderat mig hade köpt 11 bilder o fck betala 1500 spänn!! :O, de blir typ bara billigare om du köper över 20 bilder lr nått o de lär man nog inte göra

2009-10-13 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0