Lazy saturday

Vi körde som sagt ner till Lund igår,
blev dock att det blev Kimmy som körde hem ändå,
för det skulle tydligen bli kallt och regn under natten,
och Kimmy litar tydligen inte på mig så jag fick inte lov att köra
'skakar på huvudet'
Det blev jättegod moussaka och sedan efter massa snack,
mest jag och Sara ;p
så blev det en runda Trivial Pursuit Family Edition, vuxenfrågor,
började lite segt för det kändes som att man inte kunde någonting,
sen var det hur många frågor som helst där du kunde svaret egentligen
men tyckte det verkade för enkelt och svarade någonting helt annat istället,
snubblade på mållinjen flera gånger.
Det blev en riktig evighetsrunda på typ 3-4 timmar
som resulterade i att Kimmy och jag vann med 6-5 *yeay*
Sen körde vi hem 0.45 och kom sen hem 1.45 men kom inte i säng förrän 2.30.

Idag har varit en rikig slappedag,
sov till typ kl. 10 för vi kom hem så sent inatt
och sen kollade vi slutet på Indiana Jones och det sista korståget,
som vi somnade ifrån förra veckan.
Sen drog vi till ÖPB och köpte godis, efter det Donken och sen hem för att titta film igen.
Blev I love you, man och Ice Age 3.
Nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra,
regnet bara öser ner utanför,
och visst, det är mysigt och så,
men man blir ju så slö av det.

Hösten är här på riktigt, och som jag skrev härom dagen,
hösten och vintern kommer att bli kall...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0