Kanelbullens dag

Precis som rubriken säger så är det idag Kanelbullens dag,
ännu ett bevis på att det är höst nu
och ännu ett bevis på att tiden går på tok för snabbt.
Det känns nämligen som om det var Kanelbullens dag för bara någon dag sedan.
Jaja, sånt är livet, I suppose...

Det hände inte så mycket igår mer än att vi låg och slappade framför TV:n,
såg Year One, ingen film jag rekomenderar för den var både konstig och seg
och inte alls särskilt bra, men ni får klart bilda er en egen uppfattning.

Stormar som fan också,
blåste och regnade rätt rejält igårkväll också.
Några av våra gummilister i fönsterna och i balkongdörren har pajjat så det regnade in,
det måste dock fixas snarast möjligt av vår fastighetsskötare,
för annars blir det massa fuktskador och sånt och då kan vi bli tvungna att få flytta härifrån pga renovering, nej, palla det.

Senare idag kommer syrran och Jeppe, för syrran ska färga håret på mig,
*yeay* så blir det mer liv i det igen =)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

ååh jag vill också färga, men mitt hår måste verkligen vila.

vilken färg ska du färga det i?

2009-10-04 @ 15:48:03
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0