Jobbsökningshandlingar

Nu har jag uppdaterat alla mina jobbsökningshandlingar,
dvs cv, meritförteckning och personliga brev,
så nu stämmer de.

Ska in en snabbis till Kristianstad imorgon på European Job Days,
ska möta upp Emma på stationen.

Men nu ska jag in och mysa med Kimmy framför TV:n,
han hade glass med sig såg jag =)

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Sv: haha nej men den jag hade var sån här billig som man blandar med vatten. Den håller typ två år framåt, så den var helt okej. Och god:P

2009-10-20 @ 21:39:41
Postat av: Syster, svar

haha ja de funka efter ett tag:P, fatta först inte :P...aha de visste ja inte :P..pusskram

2009-10-21 @ 07:28:41
URL: http://fridaaaaay.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Sv: haha nej, det har inte jag heller. Låter ju skitäckligt! Visste inte ens att det fanns i pulver... Nej det var en på flaska, som man tillsätter lika mycket vatten. Alkoholfri version, du vet. Med röd etikett. Brukar köpa den ju=)

2009-10-21 @ 08:51:04
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0