Jobbcoaching

Hemma igen från K-stad.
Mötet tog inte alls lång tid och M som jag fått som jobbcoach var lätt att prata med.
Jag var nog lite som den ideala arbetsssökanden ;)
Fick veta att jag skulle skicka intresseanmälan till två företag i stan.
Annars såg all annat bra ut, jag hade rätt livssyn och allt sånt,
och sånt är ju alltid positivt att höra =)

Fick ett samtal från P & B som är i Paris (har varit på Disneyland i 2 dagar och var nu inne i Paris)
och hade kommit till ett väldigt hemskt hotell, ett "horhotell" för att citera,
rummet var under all kritik,
så de behövde har numret till dem som de hade bokat rummet av, usch ja, sicken soppa!
Han ringde precis o sa att det hade löst sig, dock samma hotell, men mycket bättre rum.

Försöker också komma på vad vi ska bjuda Sara & Thin på när de kommer upp på fredag.
Thin ville ha plockemat.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0