I remember black skies, the lightning all around me, I remembered each flash as time began to blur

Helgen har gått snabbt, precis som alltid.
Som sagt kom Sara och Thin upp i fredags,
blev tacos och jag åt en mindre än jag brukar
och slutade när jag kände att nej, jag behöver inte mer.
Lite stolt över mig själv är jag,
för annars brukar jag alltid äta en eller två extra bara för att,
och det är det som är det farliga.

Katterna var lite konstiga, pep bara vi rörde vid dem,
men det kan bero på att de är ovana vid att det är folk här hemma
och S&T luktar dessutom hund, om det spelar någon roll.
De blev som vanligt igen när de hade gått hem.

Det blev som vanligt massa snack, om dåtid och framtid och allt däremellan =)
Jag konstaterade att mina katter äter grönsaker,
dock inte sallad, och Kitty mer än Cookie,
de är lite knas ;p

Gårdagen var slapp, hände inte särskilt mycket,
och det har det inte gjort än så länge idag heller.
Har mest bara kollat film,
det är ju som bekant sådant väder idag (regn, regn och åter regn),
blev 27 Dresses och Babylon A.D.
Den första har jag sett innan, men inte den andra
och den var faktiskt ganska bra,
plus att jag gillar Vin Diesels röst ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0