I know in time we'll find this was no surprise

Det var ett tag sen jag skrev om mitt lilla projekt,
och ja... det har väl inte gått så där överdrivet bra kanske.
Jag har noll karaktär när det gäller mat,
alltid haft.
Och jag har minus noll karaktär när det gäller träning,
eller något som kan liknas vid träning.
Det är mycket svårare än man kan tro det där,
men, imorgon får jag ta nya tag,
för här ska minsann rasa några kilon.
Dessutom tänkte jag ta någon juicefasta eller nåt,
om jag har pengar till det...

Jag får se om jag kan försöka dra med Kimmy ut på lite promenader också,
det skulle vara bra,
för oss båda.
Desstom är det lite mysigt att gå när det är höst,
med alla färger och dofter,
dock inte lika trevligt om regnet öser ner och du är tvungen att gå ut i det =/

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0