Kartläggningssamtal

Ska in på kartläggningssamtal på Academedia idag,
tar väl ine så himlans långt tid hoppas jag.
Har fått nåt problem med mitt ena öga så jag vill helst inte vara hemifrån mer än nödvändigt.
Lite trist att jag måste till Kristianstad för det härmätet,
måste se till att jag får ha resterande av den här typen av samtal i Hlm,
för det kostar ändå en hel del i längden att ta sig fram och tillbaka och får man dessutom bara 2500 för det.
Det är hela min del av hyran och inte ens hälften av maten,
då har jag inte råd att åka in till Kristianstad 2 gånger i veckan,
det var ju därför jag valde Academedia, eftersom de skulle öppna en filial i stan...
Jaja, inget att göra något åt just nu.

Till helgen får vi se om Sara och Thin kommer upp en runda.
Thin var eventuellt ledig den här helgen
och då får man ju nästan passa på eftersom det inte tillhör vanligheterna.
Menmen, det är Thin som bestämmer =)

Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

Hihi tackar! Är sååå glad! =D

2009-10-07 @ 14:36:25
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0