Brunett

Då var jag mörk brunett igen =)
och håret känns så mycket livligare, mjukare och allmänt trevligare.
Frida och Jeppe kom väl vid halv nio igårkväll efter att ha fixat med Jeppes bil,
tajmade det väldigt bra och kom precis efter maten som bestod av baconinlindad lax med potatis *mumma*
Vi äter lax på tok för lite här hemma.
Syrran hade aldrig färgat långt hår innan, utan bara Jeppes kortare
(ja, det är inte så jättekort, men det står åt alla håll, haha)
så hon var lite nervig och påstod att en flaska inte skulle räcka till mitt tjocka hår
(vilket det alltid har gjort innan, så jag var inte särskilt orolig)..


Åh, nu fick jag reda på nåt skojigt,
jaja, tänker inte dela med mig av det här ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0