Inget varmvatten och AcadeMedia

Verkar vara något strul med blogg.se,
för det tog mig en evighet att komma in
(då alla andra sidor funkar bra vet jag att det inte har med uppkopplingen att göra)
Jaja, sånt är livet.

Blev av med varmvattnet igår, så både jag och Kimmy fick duscha kallt,
(och säkerligen fler i huset)
och det var verkligen kallt, inte ens fesljummet. Det var ISKALLT!
Så ja, fastighetsskötaren skulle väl fixa det,
(det är inte första gången detta händer heller)
hoppas snart, för jag måste duscha innan jag ger mig iväg till K-stad igen.
Ska på ännu en workshop idag,
arbetsintervjuteknik tror jag att det var, eller om det var analysering av annonser,
har blandat ihop det lite =/
Tar väl en timme eller så skulle jag tro,
som vanligt.

Frost på marken idag också, mysigt =)
Men jag tror jag måste köpa en ny senhöst/vinterjacka =/

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

jaa det har strulat för mig med med inloggningen.

hyy med iskallt, jag själv duschar grymt varmt alltid och skulle nog dö lite om jag fick duscha i kallvatten haha

2009-10-14 @ 15:20:31
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0