Dior Chérie

Blev som sagt Sara och Thin igår,
bytte in mitt rabattkort mot ett jojo-kort,
så nu har jag ett sånt också, mkt praktiskt om jag får säga det själv.
Bjöds på någon form av kycklinggryta och nudlar, riktigt gott =)
Sen massa snack, jag och Sara satt med mobilerna, som alltid, haha
Johanna ville se Idol, så det fick bli det.
Blev lite stress till bussen för att jag inte skulle behöva komma hem mitt i natten.
Det är det negativa med att S&T bor så långt bort,
du måste vara där ett tag för att det ska kännas lönt och
sen tar det nästan 1½ timme innan man är hemma innanför dörren igen.
Nej, de får ta och flytta närmare helt enkelt.

Idag vaknade man med huvudvärk. Why?
Ignorerade den och stack in till stan med Kimmy,
köpte Prismas engelska ordbok,
snäppet bättre än Norstedts lilla engelska ordbok men snäppet sämre än deras stora,
men priset skiljde på nästan dubbelt så mycket, så, ja.
Fritidsledare fanns iaf med i den ;p

Sen vidare till Attarp för att se på det lilla underverket (katten ;p)
Såååå söt, helt underbar, men lite skygg, fast det är klart, det är förståeligt.
Den andra får de hem när hon är färdigparad eller vad man säger.

Nu, hemmakväll framför en film.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0