Då var det helg igen.

Då var det fredag igen,
sjukt vad veckorna går snabbt ändå.

Han den galne gubben som jag berättade om i onsdags,
han som körde runt som a crazy person på Lilla Torg.
Det stod om honom i tidningen igår.
Han greps inte alls långt efter att vi sett honom och det visade sig att han hade kört vingligt på vägen mellan Arkelstorp och Kristianstad, kört på en stolpe och prejat en mötande bil av vägen.
Så nu är han misstänkt för drograttfylleri alt. rattfylleri och försök till misshandel alt. grov misshandel,
eftersom han försökte köra på väktaren och den civilperson som försökte stoppa honom.
Har printat de artiklar jag har hittat på Norra Skåne och Kristianstadsbladet:




Ikväll öppnar Kingan igen, fast nu som Harry's.
Vet inte om vi ska dit.
Vad jag vet är att Kimmy ska bjuda mig på middag på Cats ikväll.
Han tyckte att det var längesen vi åt ute så han ville vi skulle göra det.
Och mat på Cats tackar man ju inte nej till =)


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0