2 dagar kvar

av den här månaden.
Och 2 månader kvar av det här året.
Sjukt vad tiden går snabbt,
kändes som om det var nyårsafton förra veckan...

Ska skicka in listan över sökta jobb till M idag,
sen ska jag o Johanna ner till Sara o Thin.

Självklart också fortsätta med ansökningarna till SC.
Det är ganska mycket som ska fyllas i och fixas med innan jag kan skicka in allt,
och jag är lite seg för tillfället, förmodligen pga allt annat runtomkring.
Jag tycker bara det är lite synd att pappa och syrran inte stödjer mig fullt ut i det här,
utan bara kommer med en massa förebråelser; "Tänk på detta och tänk på det"
Så ni menar på fullaste allvar att jag ska sitta här hemma och göra ingenting?
Det finns ju inga jobb här. Jag klättrar på väggarna.
Jag måste göra något. Jag måste komma ifrån lite.
Och vad ser bäst ut i cv:et,
6-12 månaders arbetslöshet eller 6-12 månaders au pair i utlandet?
Svaret är ganska enkelt, eller hur?

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0