You came in with the breeze, on Sunday mornin', you sure have changed since yesterday, without any warnin'

Blev som sagt Cats igårkväll.
Tog en trerätters för jag var så jävla hungrig ;p och mat, det är alltid gott :)
Toast Skagen *mumma*, grillad fläskfilé med lökringar, potatisgratäng och rödvinssky *mumma* Cats poatisgratäng är nog den godaste som finns :)
och mjölkchokladmousse som är så god att den kn... eller nej, förresten.
Det kan jag ju inte skriva här, haha.

Sen ville Ante vidare till Harry's, men det ville inte vi andra
Vi hade dessutom fått för oss att det kostade 100kr och komma in och det känns lite onödigt att betala det om det sen skulle visa sig att där var sjukt tradigt.
Dessutom kostade en grogg 114kr. Dyrt!
Nej. Så det blev Qukbaren istället. Tror vi steg innanför dörrarna där vid kvart över 21.
Inte mycket folk alls, men vad väntar man sig ;p
Spelade en runda biljard, sjukt kass på det är jag också, bara skjuter och hoppas på det bästa. Som med allt där det innefattar en boll. Det kan inte gå mer än dåligt.
Nu gick det ganska bra för mig i alla fall för Nina fick ner 8:an i fel hål :)
Provade en Rosa Pantern också (Kimmy bjöd förstås) och den var faktiskt riktigt god,
men det är nästan allt som innehåller Likör 43 :) Lärde mig att pannkaksdrinken(shoten) heter Mora-Nisse. Se. Man lär sig nått nytt varje dag.

Sen skulle det ju blivit Jula idag, för jag behöver köpa en reseadapter som sagt.
Sen ska jag nog köpa en bagagevåg också, sjukt bra att ha!
Meeen... han jag bor med pallade inte det idag, så nästa helg sa han.
Jojo, vi får se hur det blir med det...

Nu är han iallafall iväg och köper godis eller nåt.
Det behövs. Jag cravar. Måste. Ha. Chibba. Haha.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0