Uprising

Idag har det inte heller hänt så där värst mycket.
Var nerom Medborgarskolan och fick mitt papper till försäkringskassan underskrivet.
Sen gick jag runt lite i stan, först för att se om jag hittade någon mössa,
men icke sa nicke, fanns ingen som föll mig i smaken.
Inom Telenor för att fråga hur jag kunde göra med mitt abbonnemang i London.
Hade tänkt att jag kanske kunde frysa det under tiden som jag var där nere,
men det kunde jag inte göra förrän min bindningstid gick ut, dvs i maj 2010.
Men jag kan kanske gå med på att ha det så i någon månad,
samtidigt som jag har ett engelskt kontantkort... hmm, ja, det löser sig nog.

Ringde också Vänhem för att boka tid till hälsoundersökningen,
men kunde inte få nåt bokat idag, utan hon skulle ringa mig imorgon eller på måndag.
Det kunde jag gå med på, men jag undrar det vad det kommer att kosta.
Jag menar, jag ska väl inte ha hela baletten?
Det ska ju bara vara en vanlig klinisk undersökning.
Det räcker väl med att kolla blodtryck och sånt där?
Vi ska ju bara komma fram till att jag är psykiskt och fysiskt frisk.
Jaja, det löser sig nog...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0