The best of us can find happiness in misery

Jag är riktigt seg nu för tiden,
men jag har iaf kommit igång med mitt Dear Family-brev nu.
Så jag är en liten bit på vägen.

All snön är nu borta och har blivit ersatt med massa regn =(
Inte kul alls.
Fast sen å andra sidan, alla löven måste bort helt innan det kommer någon snö.
De har redan satt upp stjärnorna inför julskyltningen i stan,
förmodligen i måndags, för de var inte där i lördags och de fanns där i tisdags.
Lite väl tidigt kan tyckas för det är ändå en månad kvar till julskyltning,
eller ja, lite mindre, men det är inte poängen.

Helt sjukt, det är bara lite mer än 1½ månad kvar till julafton.
Vart tar tiden vägen? Allt går så jäkla snabbt...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0