Söndag

Kimmy kom insnubblande genom dörren (ja, inte riktigt, men lite ostadigt var det ;p)
vid 20 över 2 inatt. Somnade innan han ens lagt huvudet på kudden :)

Har bara haft slappe idag, kollade på The Holiday innan
och ska se om vi kunde ta o se nån ny film nu eller nåt.
Kimmy hade tagit hem Hannah Montana bara för att han måste se den... eller nåt
Jaja, det blir nog bra...

Kom plötsligt att tänka på om uttagen i England är de samma som här hemma,
eftersom de var liknande i Ungern och på Mallis så tänkte jag att det kanske var någon form av EU-standard, men för att vara på den säkra sidan så kollade jag upp vad en reseadapter kostade. Inte mycket pengar alls egentligen,
så either way så lär jag nog införskaffa en sån, så slipper jag tänka på det :)
Dessutom stod det på den jag tänkte inhandla att den hade något (som jag inte kommer på nu) för Storbritannien, så det är nog lika bäst.
Any how... det blir nog bra i slutändan.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

dom har icke samma uttag har som hemma.

har har dom trehaligt och fyrkantiga haltyp.

ar nog bast du koper med dig adapter fran sverige, finns ju sjalvklart att kopa har, men kanske ar lika bra att ha med sig direkt :)

2009-11-16 @ 02:15:45
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0