Smile like you mean it

Har hänt i princip ingenting idag.
Har tvättat, alltid något, men trist som fan.
Har inte tagit flunsasprutan, pretty shocking, huh? ;p
Nej, inte precis.
Fast pappa ville att jag skulle göra det. Han har tjatat massor på mig.

Internet har strulat, precis som innan.
Så Kimmy ringde till bredbandsbolaget, efter att jag tjatat på honom.
Det slutade med att de skickar ett nytt modem *yeay*
Hoppas på att få det i början av nästa vecka.

Har också varit och hämtat ut ett paket innehållande skor;
ett par pumps (jag vet, egentligen inte, men va fan, lite snygga skor måste man ju ha)
och ett par varmfodrade kängor, eller vad man ska kalla dem.
Jo, det blir nog bra i slutändan.

Nu är Kimmy hos Ante och dricker kaffe
(eller snarare kafferep, Ante traggar ju mer än tre tjejer tillsammans, haha ;p)

Lämna ett avtryck
Postat av: Thessie

haha, ovanligt att han traggar? :)

lille andreas.

åh, det var mysigt när vi träffades alla fyra.



vem är AJ som du nämnde i min blogg? :)

2009-11-11 @ 18:37:46
URL: http://pragner.blogg.se/
Postat av: Thessie

haha, skojjar du?

han vill ju inte fatta heller, konstig typ

2009-11-11 @ 19:50:00
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0