Nu tändas tusen juleljus


Nu ser man att fler och fler har tjuvstartat inför imorgon, även vi ;p
Visserligen var det någon i grannhuset som satte upp sina, och tände dem, redan för en vecka sen.
I grannhuset på andra sidan var det några som satte upp dem i torsdags. Jag tycker det är liiite väl tidigt, men det är ju bara vad jag tycker.
Men oavsett vilket tycker jag det är så mysigt när alla ljusstakar, stjärnor och ljusslingor i trädgårdar sätts upp. Det ger mer ljus till en annars väldigt mörk tid på året.

Jag satte också precis upp de enda julgardiner vi har, inne i TV-rummet, riktigt fint blev det :)
De gardinerna vi har i storarummet är en sådan beige färg som man kan ha till jul också, så de funkar som de är, men hade det funnits i rött också hade det varit perfa :)

Ska snart till att börja på maten, blir baconinlindad lax med hemmagjord potatismos ikväll.
Sen ska jag ner till stationen för att möta upp syrran och hämta ut biobiljetterna :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0