New Moon

Hemma igen från bian.
Jäklar vad bra den var. Helt underbar, loved it!
Det underlättar förstås att man läst boken innan,
dock märkte jag att de hade använt lite från förra boken som inte användes då,
fast det gjorde inget för man fattade bättre då :)
Slutade lite sådär abrupt liksom, men men, det är lite meningen ;)

Synd bara att halva biosalongen bestod av fjortisar och att de värsta satt snett framför oss.
Dock värre för Lena som fick sitta brevid dem, de pratade konstant under hela filmen.
Sen var det något spån precis bredvid mig som hade mobilen på, idiot, och hon tog en halv evighet på sig att svara också, för ja, hon svarade! =0

Visade trailrar på Snabba cash, Avatar och The Wolfman, lätt jag vill se alla, haha.
De där fjortisarna snett framför, btw, de skrek som stuckna grisar under en sekvens i Wolfman.
Jag säger bara; oh my god, väx upp!

Nu längtar jag bara tills Eclipse har premiär, ska väl vara till våren, maj-juni-nångång.
Den är nog min favorit :) fast ja, jo, Breaking Dawn är inte dum den heller...


- Jävla snorunge till att se snygg ut halvnaken!
Det blir ju nästan barnarov på det!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0