Kalkonmiddag

Då var man hemma igen efter en makalöst god kalkonmiddag i Attarp :)
Till efterrätt bjöds det på äppelkaka med Attarpsäpplen och vanilj... ja, det skulle vara vaniljsås men pappa hade lyckats få till det till någon form av vaniljkräm. Fast detta löste Britt ganska snabbt :)
Tur man slipper vänta så länge på nästa kalkonmiddag, i Attarp firas nämligen julen American style.
Dvs kalkon istället för vanligt traditionellt julbord och en gran som är så överbelamrad med diverse kulor (från Paris, från San Fransisco och en massa, massa från EuroDisney) att man inte ens ser granen under, haha.

Hälsade på den nya, havande katten. Riktigt kelen var hon :)
Nu är de omdöpta till Sessan och Majsan istället för deras långa namn,
ja, det kan ju också funka.

Kimmy är fortfarande i Hörja på Stefans 25-årsfest.
Ska se om jag hitta någon bra film jag kan slänga i eller nåt,
för något får jag ju roa mig med tills han kommer hem.

(men gud nåde om det blir likadant som sist,
då kastar jag fan ut honom på balkongen)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0