Julbasar och adventsfika

Var som sagt nere på skolans julbasar,
som privatperson, men blev lite jobb ändå, typ.
Träffade kändisar och det är ju alltid trevligt :)
Hängde dock mest vid lotteriståndet,
jag sålde en ring, men det gick väl inte så jättebra kanske.
Det finns en anledning till att jag inte jobbar som försäljare, haha ;p

Sedan hemom och sedan vidare igen till svärmor på adventsfika.
Kimmy fick sin årliga adventspresent och vi fick båda en chokladkalender *yeay*
Min svärmor är snäll hon :) Jag måste erkänna att jag blev lite rörd.
Hon kom ihåg att jag sagt att jag ville ha en sån förra året
(hade tänkt köpa en egen, men blev aldrig så, samma sak i år, men nu fick jag en istället :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0