Hah

Lite roligt är det faktiskt.
I princip alla (dvs inte alla, men de flesta) av mina vänner på FB
som tog vaccinationssprutan igår eller i onsdags
har idag antingen riktigt ont i armen eller feber, eller båda två samtidigt.

Varför genomlida nåt sånt för att kanske, kanske få slippa svininfluensan?
Jag är iaf glad att jag inte tog den.


Ni får ursäkta min skadeglädje.
(Den kommer säkert tillbaka och biter mig när jag minst anar det,
men den dagen, den sorgen som det så vackert heter)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

jag tycker alla blir sa lojligt paranoida.

vad fan vet vi om vaccinet egentligen?

har hort att tillochmed dom som forskat fram det INTE tar det.

vafan dor man sa dor man.

sa ar min syn pa det hela.

tanker inte springa runt och stissa och ta vaccin hit och dit och sen behova fa feber o grejer nar det inte ens hjalper.

aaaaaaeh.

vaccin ar bra annars, nar man vet nagot om det och det funnits langre.

men detta ar sa pass nytt sa varfor chansa

2009-11-13 @ 15:55:34
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0