Gårdagen

Blev som sagt jobb igår också. Trevligt =)
Träffade Thomas och Andy när jag hade caféverksamhet.
(träffade dom visserligen i förrgår också, men ändå ;p)
Gunilla kom dit för samtal med T, för han har praktik hos A.
Det var faktiskt väldigt roligt. Jag saknar Eslöv lite.
Det var ju ändå en ganska stor del av mitt liv i två år.
Gunilla höll också på mig ang. London =D

Efter jobb mötte jag upp Petra och fick mitt referenspapper,
satt och snackade med henne, Helena och Sverre till klockan halv 5.
Jag har nog aldrig tradigt med dom, haha =)
Frimärken... jag säger då det ;p

Sen en runda till K-town med Kimmy för att kolla radioantenner på Biltema.
Det är nämligen någon töffe som roat sig med att bryta av Ks på bilen.
Men kunde inte komma fram till vilken vi skulle ha, så fick avvakta.
Blev sen middag på Max. Testade deras nya hot fries, sjukt goda, men ack så onyttiga ;p

Lämna ett avtryck
Postat av: syrran

HATAR hot fries!!!!!! max kan kyssa mig nånstans..lika jobbiga som chili fries, snabbmat in my ass!! e inte snabbt nånstans tar bara tid...

2009-11-05 @ 13:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0