En bit på vägen

Har precis blivit färdig med de engelska översättningarna av mina jobbsökningshandlingar,
dvs CV, meritförteckning och personliga brev.

Skulle ju översätta mitt CV till engelska för att skicka till SC,
men tänkte att det var lika bra att översätta allt när jag ändå var igång.
Jag kommer ändå att använda lite av det jag har skrivit i mina personliga brev till mitt "Dear Family"-brev. Jag är seg, det är jag, men jag är lite ringrostig i engelskan och har inte haft en uppdaterad ordbok, vilket jag ju har nu, så jag har kolalt upp det jag varit lite osäker på och fått det rätt nu.

Så då ska jag bara fixa det andra också och sen åker ansökan iväg till Marie på SC =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0