Don't you think I know exactly where I stand, this world is forcing me to hold your hand

Då var det måndag igen.
Ny vecka och hela fem dagar kvar till nästa helg.

Om drygt en vecka har Kimmy och jag varit tillsammans i 5 år.
Det är helt sjukt vad tiden går snabbt.
Jag minns början av oss som om det vore igår *ler*
känslorna, de blyga leendena, de förstulna blickarna...

Det är mindre än en vecka till 1:a advent.
Åren går otroligt snabbt, det känns som om det var december förra året bara i förra månaden.  Helt insane.

På onsdag ska jag till Vänhem och någon dag i slutet av veckan ska jag inom skolan
och få mitt papper om praktik påskrivet så att jag senare kan uppom AF och lämna det där.
På lördag blir det bio och qualitytime med syrran och jag tror vi ska plocka fram alla adventsgrejer, så är det bara att tända det direkt på söndag :)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

2009-11-24 @ 04:02:18
URL: http://granisa.blogg.se/
Postat av: Emma

nu rakade jag posta en tom kommentar,sorry :/

men iallafall, det med orfilen, jag tycker ocksa att det ar samma sak som att aga.

det ar ju inte olagligt har :/ helt sjukt!



jag kommer ihag att jag pratade med mamma om det innan jag akte, jag sa att tank om foraldrarna slar barnen, och nu ar det sa :/

vill verkligen harifran sa fort som mojligt.

senast 3 dec ska jag va ute ur huset :(

men har boende iaf om jag inte hittat familj innan dess, men pengar ar ett problem

2009-11-24 @ 04:04:38
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0