Cats

Blev inget Harry's ikväll, as I predicted,
men inte på grund av att grabbarna ändrade sig utan för att det var fullbokat.
Så det blir Cats istället. Lika trevligt det.

Annars har det inte hänt ett skit här hemma,
bara suttit och kladdat med en massa bilder i photoshop,
fast jag egentligen borde ha gjort vettigare saker än så.
Men men, vad gör man? ;p

Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

Sv: Japp. Bloggar anonymt, och där skriver jag allt, utan censur. Bloggar också för min egen skull, men det är också det som är problemet. Känner mig hämmad av att de som läser känner mig, och då blir det inget seriöst. Till slut tröttnar man...

2009-11-21 @ 18:47:41
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0