Äntligen fredag

Helt sjukt vad veckorna går snabbt och nu är det helg igen.
Har som sagt fixat praktikplats nu så att jag är lite sysselsatt fram till England.
Ska dock invänta klartecken från jobbcoach innan jag kan starta.
Detta innebär att jobbcoach ska anmäla min praktikplats till min arbetsförmedlare
(trevligt när man går på sån där jobbgaranti, du slipper göra sånt själv ;p)
och detta kan ta en vecka så nästa vecka igen är jag nog igång skulle jag tro.

Sen blir det ju hälsoundersökningen i nästa vecka också,
hoppas bara inte den går på hur mycket pengar som helst.
Hur mycket behövs kollas upp egentligen?

På söndag har i preliminärplanerat att vi kör till Jula.
Då kan jag inhandla den där reseadaptern så har jag det ur världen.
Annars kan jag ge mig attan på att jag åker till London,
upptäcker att batteriet på mobilen är dött och
jag kan inte komma ifrån o handla en adapter på tre dagar.
Skulle inte förvåna mig ett endaste dugg.

Imorgon var det väl bestämt att vi skulle ut o äta på Harry's med Ante och Nina.
Om det blir Harry's återstår att se, grabbarna är ganska duktiga på att ändra sig.

Blev kycklingtallrik till middag ikväll, i brist på annat.
Alltså. Detta är inte bra. Inte bra alls.
Vi äter på tok för mycket skit här hemma, det måste bli ändring på det.
Dessutom verkar de ju inte vara helt nyttiga i UK heller,
så där lär man inte gå ner många kilon =/
Ante och Nina kom inom en stund, tjabbade och skrattade åt Ullared ;p

Lämna ett avtryck
Postat av: Sara

Var e de du ska praktisera?? Kramiz Sara

2009-11-22 @ 19:54:27
Postat av: Sandra

Svar Sara: Norräng :)

2009-11-23 @ 08:18:04
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0