AcadeMedia

Mötet gick på mindre än 10 minuter, snackade bara om vad som hänt och jag berättade att jag är i full gång med ansökningarna till swedish connection.
Det är nog ganska bra, för jag tror inte jag behöver söka jobb fullt lika aktivt då och det är ju alltid något. Jobbsökning är nog något av det tråkigaste som finns.
Skulle vara en workshop imorgon, lägga in CV på bemanningsföretag, men det fick jag lov att göra hemma :) Funderade ut någon form av praktikplats så att jag hade något att göra fram tills jag planerar åka.
Ska se om jag får svar på det nu i veckan.
Ja. Det blir nog bra.

En sak som var bra med att det gick så snabbt vara att jag kunde ta tåget igen .24,
vilket då innebar att jag bara behövde betala övergång på biljetten, halva priset.
Sandra gillar detta :D

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0