Sol, sol, sol

Så gött med sol idag,
skulle en snabbis inom skolan för ett möte med Christer angående uppsatsen,
så skönt var det med solsken,
och det kändes faktiskt ännu mer som vår,
trots kylan och blåsten,
och att det låg lite snö här och var...
Jag tog faktiskt på mig mina vår/sommarskor,
bara för att visa att nu så ska det banne mig vara vår.
Lite snö här och där ska inte hindra mig, mohahaha .

Nej, men allvarligt, det är trevligt med sol =)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Nej men det är ju sant, lite Idas sommarvisa.

"du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart"

jag hade ballerina på mig idag, blev dock satans kallt sen mot eftermiddagen, men jag vill ju ha vår :)

2009-03-25 @ 21:56:38
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0