Liten update i övrigt

Vi har påbörjat en ny kurs i projektledning,
en helt ny kurs, vi och ettorna är de första som får den.
vilket, om jag förstod det rätt, man bara får om man går i Eslöv
Det är den enda fritidsledarutbildningen i Sverige som har den kursen.
Eslöv är också den enda FLU-utb. som har konflikthantering och samtalsmetodik, iaf vad våra lärare visste.
Så, ska ni läsa till fritidsledare så är Eslöv bäst, de har bäst lärare oxå =D.
Jaja, nog med reklam..

I onsdags gjorde vi vår redovisning för Jörgen,
det gick bra och sen fick vi också tillbaka våra arbeten,
där Prisca och jag hade blivit godkända,
Vi hade med allt!, för att citera Jörgen =)
*YEAY*



Sen har jag köpte en ny vårjacka,
mycket snygg är den =)
Och det behövdes minsann,
för jag kommer inte i min gamla som det är just nu



(klicka på bilden för att få en större bild)


Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

Hehe.. Jag får ju skylla mig själv. Och just att jag fejkade och spelade med var ju en genävg, för att slippa förklara att jag inte har koll på kändisvärlden. No hard feelings, liksom. Förresten tror jag bestämt att länken är fixad nu. funkar på min dator iaf!



Och ja just det. Snygg jacka=)

Kramar

2009-03-07 @ 18:18:36
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0