Efter tö kommer solsken

eller, ja, nåt sånt ;P
Solen kom som sagt fram och lös ju inte precis med sin frånvaro (^,^)
haha, fan va kass humor jag har =P

Aja, iaf, solen har nästan smält bort all snön,
där är lite kvar där solens strålar inte når,
men det kan man inte göra något åt...
Det mesta är iaf borta,
och man får ju vara glad för det lilla liksom
*yeay*

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

nej jag vet jag är ju inte ensam, men det känns så :/

har aldrig blivit dumpad av någon jag älskat som eddie.

att han inte har några känslor för mig på "det sättet" gör allt tio gånger värre, att veta att han inte ens saknar mig liksom, för det sa han igår :(

2009-03-24 @ 22:10:52
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0