6-poängsarbete

Måndag och början på den första veckan av 6 för att göra examensarbetet...
Fick en förfrågan om att jobba idag, men fick tyvärr säga nej,
eftersom det är i början och jag behöver allt tid jag kan få just nu...
Hade det varit i slutet hade det varit en annan sak...

Okej, veckan som gått,
för det var ju en vecka sen jag skrev sist...
Förra lördagen spenderades i vårt grannland Danmark,
med bröderna Månsson och Emma,
som tur var så var Emma tillräckligt frisk =),
tror det hade blivit lite Månsson-overload om jag varit helt ensam med dom två...
Kom bara hem med lite i godisväg, två Toblerone (vitt och mjölk) och två Malteserspåsar (vita och mjölk)
Mkt gott =) Satt och bjöd Eddie på det på vägen hem, gottegris som han är, haha ;P

Sen såg jag äntligen Twilight, sjukt bra var den =)
Veckan i övrigt var ganska slapp, hade typ bara ett block per dag,
projektledning, forskningsmetodik, möte med Christer och musik där vi spelade in vår hyllningslåt till Mange =)
Dock fick sången, där jag var med, vänta lite till ett annat tillfälle...
Upptäckte att det kostar 10kr per bok att låna fjärrlån, idioti,
man ska inte behöva betala för att låna böcker, då kan man ju lika gärna köpa dom...

Våren kom denna veckan, sjukt härligt! =)

I lördags kom syrran upp på lite kvalitetstid, senare kom Jeppe oxå.
Var bjudna på inflyttningsfest, men orkade inte riktigt gå,
och visste inte om Frida och Jeppe skulle stanna heller,
det gjorde dom inte,utan vi hade lite mys hemma framför nya Robinson istället...
Igår var det 11-årsfirande hos Kimmys kusin, trevligt...
Lärde Enrica en massa roliga saker, haha =)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0