1 timme kvar

Snart lördag och jag sitter hemma ensam,
pluggar lite rester som jag inte kommit igång med riktigt...
Kimmy är på nån tradig fest eller nåt,
jag fick tydligen inte följa med...

Och som vanligt bestämmer han bara saker utan att kolla med mig först,
nu syftar jag inte på festen utan nåt helt annat...
Han bestämde med Andreas att vi skulle käka hemma hos honom,
vilket jag blev en aning kinkig över,
eftersom han faktiskt kunde kollat det med mig innan han gick och bestämde det...
Eftersom jag hade kommit hem bara 1½ timme innan de bestämde att vi skulle vara där och jag behövde duscha efter Skrylle och så.. Sen skulle de bara vara där en timme för att sedan dra vidare till festen...
Detta tyckte jag var onödigt eftersom jag då fick gå dit enbart för att käka och sen gå hem igen, jääävligt tradigt och för att inte tala om onödigt och slöseri med min värdefulla pluggtid...
Men de är män och att tänka smidigt är ju inte precis deras starka sida...
Dessutom hade de fått för sig att de skulle beställa hem mat,
dvs pizza eller nåt annat sånt äckligt
och det gick inte jag med på,
för att vi äter på tok för mkt sån skit och vi behöver inte mer av det,
men nejdå...

Till saken hör att om jag skulle göra samma sak så skulle det ta hus i helvete.
Aja...
Imorgon blir det Danmark med bröderna Månsson och Emma om hon är frisk nog...

Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

Visst är dom! har ju ett ex på skrivbordet på jobbet. Så snygga! Och då har du inte hört dem! De är ju skitsmå, så man tror inte det kan komma nåt vettigt ljud ur dem, men de låter riktigt bra!



Ojj shit. Det här låter som ett reklaminslag... öhh...

Kramar

2009-03-21 @ 16:32:28
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0