Tråkar

Hade så tråkigt igår att jag dammsugade och våttorkade golven i hela lägenheten,
då är det illa, då jag hatar, och då menar jag hatar, att städa...
Blev massa gnäll över att jag integör rätt,
gör så, gör si, så här gör man, osv.
Bara för att jag skiter i att städa betyder inte det att jag inte vet hur man gör!
Senare kom syrran in en runda, stannade över natten,
käkade kinamat, inte bra, men ack så gott =)

Hittade lite jobb att söka, ett som känns ganska lovande,
men visste inte riktigt om jag skulle söka det eller inte,
det lutar dock åt att jag söker det.
Grejen är bara den att jag inte vet om jag skulle klara det,
visst jag har jobbat som det, jag har erfarenheten, men... jaja, det löser sig...

Idag, inget vettigt gjort än så länge,
kollade senaste avsnittet av True Blood,
funderar på om jag ska fixa lite i bokhyllorna på kontoret,
för de hyllplanen som inte redan är städade ser förjävliga ut, rent ut sagt...
Sen får jag slänga iväg några jobbansökningar och
förvänta mig det värsta, men hoppas på det bästa...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0