Saturday

Helg igen,
känns verkligen inte som om det var en helvecka sedan jag var hos Patricia =/
Tiden går helt enkelt för snabbt... det gillas inte riktigt...
Igår stack K och jag en runda till K-town, käkade på Max och sen en vända till Eko,
Kimmy hade fått veta att det skulle finnas Cherry Coke där, men se där,
det fanns ingen Cherry Coke så långt ögat kunde nå...
Sedan körde vi in en "snabbis" till mamma och hälsade på,
skulle bara vara där en liten stund, men det blev 3 timmar & 40 minuter istället, haha

Satt och snackade massa skit och så,
vart ett tag sen jag träffade mamma nu, typ julas eller nåt, tror jag.
Och det är inte alls bra...

Ikväll blir det middag hos svärmor, götte!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0