Random

Okej, det blev inget av det jag sa att jag skulle gjort igår,
så det får bli idag istället,
det ser verkligen inte bra ut... =/

Kluddade lite med min pocketblok,
men den verkar inte vilja bli som jag vill ha den, inte alls,
texten blir helt knas och det ser inte alls ut som jag tänkt,
fastän jag gjort precis som det står att jag ska göra,
aja, det löser sig väl nångång...

Ser ut o bli lika varmt idag som igår, gött!
Tycker om när sommaren är här för att stanna =D
Dock har jag ganska tradigt, för alla jobbar och jag är a-lös,
vilket innebär att jag har nada att hitta på *suck*
Dessutom har jag inga pengar,
så jag kan inte åka nånstans heller...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0