*puh*

Trodde igår att Kimmy hade slarvat bort alternativt slängt mina biocheckar,
vilka jag hade förvarat på ett ställe där de omöjligt skulle försvinna från,
då jag är ganska duktig på att slarva bort saker annars
*dock är de alltid kvar i hemmet, bara det att ett svart hål suger upp allt
och spottar upp det igen ett par år senare,
när det inte längre behövs* 
Men inte denna gången inte...
K trodde någon hade snott dem,
vilket jag tyckte inte kändes särskilt trovärdigt,
då vi inte har några kleptomaner, vare sig i familjen eller bland kompisarna...
Och de som brukar vara här mest,
antingen har pengar till att själva köpa biljetterna eller
så bor de på ställen där det endast finns SF-biografer (den vi har är en Eurostar)

Jag blev lite smått stressad, då de går ut den siste december i år
och jag har redan tjingat två av dem till filmer som kommer senare i år.
Sen idag fick jag någon konstig känsla av att kolla i garderoben
(då jag hade kollat överallt annanstans, utom just där) 
och där hittade jag en hög med julkort och vad tror ni jag hittade där?
Just det, kuvertet med mina biocheckar, som Kimmy hade städat undan,
bara för att det står God Jul på kuvertet...
*skakar på huvudet* störigt värre

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0