La helg

Skulle gått på bio i fredags,
men det blev aldrig av för K  var trött efter en lååång arbetsvecka, stackaren.
Senare kom vi fram till att det nog var lika bra,
för det var den senaste visningen och jag skulle upp tidigt på lördag.
Istället blev det en tur upp till Gräsabygget, grillning och Morrhår & ärtor,
dock ingen längre vistelse eftersom jag skulle upp tidigt.

Lördag,
upp i ottan för att bli hämtad av Linda vid kvart i 8 och sedan vidare till Mc för möhippa.
Min styvbror O som ska gifta sig så vi hade möhippa för M.
Riktigt roligt var det =D=D M var en duktig blivande brud som tog sig an sina uppdrag med stor entusiasm =) Hon har jobbat på Mc innan så hon fick stå bakom disken ett tag och sedan servera oss frukosten, hehe
Sedan något uppdrag på McDonald's och efter det vidare till K-town och ett litet besök inne på Partaj, efter det vidare till Hälsa och Helhet (spa) där vi satt och chillade i utomhusjacuzzi och drack skumpa.
M fick en ansiktbehandling och massage
Efter detta tillbaka till Hlm och till hembygdsparken för lunch,
där träffade vi på ett annat gäng som hade möhippa,
där det visade sig att tre av Ms högstadiekompisar var med (inte som brud)
Sedan ett uppdrag på stan som var lite stressat eftersom klockan var 10 i tre och stan stängde tre.
Efter det vidare till Maries hobby corner och där lärde vi oss göra kristyrblommor och blad,
en dekorationsrosenknopp och att dekorera muffins.
Dekorationen var en kondomgubbe såklart, hehe, mkt fin =)
sen satt han på en spritsad hög med smörchokladkräm.
Sedan vidare till Ms svägerska för tipsrunda om M och M och Os förhållande
och grillat, mkt god mat, sedan var det nog nån cheesecake på det,
men var så mätt av allt att jag fick droppa den

Mot natten blev man rätt trött, det hade varit en lång dag och det kändes riktigt overkligt för om man tänkte tillbaka till morgonen så kändes det som om vi hade börjat på fredagmorgon och inte lördagmorgon..
Vilket fall som så var det riktigt roligt =D 

Söndag var bara softish,
softa framför TV:n, somnade framför TV:n och sedan tvättade vi,
det behövdes kan jag säga, K samlar på sig 3 ton kläder... på en vecka...

Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

Sv: Gaaah!! Näver! Hur ska jag sätta mig bakom ratten igen? Inte denna veckan iallafall... mamma har ännu inte fått något raseriutbrott på mig, bara väntar på det... Sen tror jag inte jag får låna hennes bil på ett tag... eller jo, nu är den redan rammad ju. men sen...

2009-06-29 @ 09:35:17
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0