Helgen

Lördagen bara flög förbi,
Patricia hade bjudit till examensfest med familj och vänner,
och först kunde jag inte komma dit, men Kimmy klarade nog inte av o se mig så ledsen så han körde mig alla de 9 milen som det är, enkel väg, hem till Patricia.
Senare fick vi veta att Patricia hade väntat sig att Kimmy skulle vara med, men jag hade inte varit så smart att jag hade tänkt den tanken ens... jaja, inget att göra något åt...
Trevligt var det iaf, träffade lite av Patricias vänner och lite familj och ungefär halva klassen var där.
Haha, några i klassen hade tyckt jag varit rolig i fredags och undrade varför jag aldrig visat den sidan av mig förut,
kanske för att jag är ungefär likadan, fast värre, haha ;)



Söndagen flög också bara förbi, förmodligen för att vi sov till tio, haha
(kommit hem efter två tre nätter i rad nu, hehe)
Syrran ringde och berättade att hon o Jeppe var nere på industrimområdet och visade upp Jeppes högtalarbygge,
det vibrerar i hela kroppen när han höjer volymen på dem, haha..

Senare kom du uppom och sedan stack vi ner till Cats och käkade fin söndagsmiddag =)
Under tiden som vi satt där kom vi på att det var bal då och att folket nu började komma så smått,
skulle ju kolla hur kusinen såg ut,
och om jag inte hade missat dem så tänkte jag se om jag kunde få en skymt av Emma och Therese också...
Jenny var jättefin =) och många hade så fina klänningar, och se där, inte många bilar efter Jennys (som för övrigt var farfars camaro =)) så kom Emma och Therese, så en liten skymt fick jag, dock mest bakifrån och snett från sidan, men alltid nåt ;) Jättefina de också så klart =)
Sen hade jag sett det jag ville (läs: sen kände inte jag fler som skulle dit) och vi stack hem och hämtade Kimmys röstkort, stack ner till Linné och röstade, gick snabbt och smärtfritt. Ska vi bara vänta in resultatet också *spännande (trots att politik inte intresserar mig, men rösta måste man göra, annars kan man inte klaga)*

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0