"Happy noodle, totally!"

Gårkvällen spenderades hos svärmor,

käkade mexikanskt, mkt gott =)

Sen skulle Eddie till Vittsjö och behövde mig till att köra hem hans bil,

eftersom Es bil är en Saab så var jag lite nervig till en början

(jag har inga bra erfarenheter av Saabar direkt,
brukar vara riktigt sega o köra över lag, vilket förmodligen beror på att det är tunga bilar
och Kimmys bil är en liten Toyota, nätt och lättmanövrerad, så den gillar jag o köra...)
Men det gick hur bra som helst, väldigt skön o köra och lättmanövrerad dessutom =)
Dock hamnade jag direkt efter att jag "lämnat av" Eddie bakom ett sege som bromsade in rejält inför samtliga farthinder (och där fanns mååånga) och körde i knapp styrfart över dem, sjukt frustrerande.

Idag har det inte hänt ett skit, ville först till Åhus en runda,
men sen ville inte K det så det blev inget av det =/
Så det har bara varit en massa slapp här hemma
och en stund framför Sims 3, det spelet är lite beroendeframkallande
(jag har inte spelat de tidigare versionerna så mkt, så jag tar igen allt nu, haha)


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0